|
|
#11 |
|
ninja moderator
|
Hmm, ik ken nog een TEW'er aan het LUC. Doet me eraan denken dat ik er lang niks meer van gehoord heb. ^_^
Communicatie & Multimediadesign (c-md) in de Media en Design Academy in Genk (maakt deel uit van KHLim). Leuk detail, het gebouw was vroeger het ziekenhuis van Genk. En het zou me niks verbazen als er nog een oude indiaanse begraafplaats onder lag. :D |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
2e jaar bedrijfsbeheer:marketing aan de PHL(provinciale hogeschool limburg: de hogeschool met de laptop zoals als hun slogan is==>it sucks)
Ik begin volgende week met het alom geliefde consumentenpsychologie btw staat UH niet voor Universiteit Hasselt? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
Ja UH staat voor Universiteit Hasselt.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Serie@ddict
|
Citaat:
ooit eens gehoord, mo idd, zo'n allemaal laptop dinges bevordert allesinds niet een sociale sfeer.
|
|
|
|
#15 |
|
ninja moderator
|
Hmm, er is inderdaad een recent project voor een draadloos netwerk in heel Hasselt (iCity heet het). Maar ik weet niet hoever dat staat, en ik heb het dus zelf nog niet uitgetest.
Maar een laptop doet echt niet veel fout aan de sociale sfeer hoor (da's nog zo'n discussie). Bij mijn richting op KHLim gebruiken we ook laptops, gewoon omdat het nodig is. En we hebben ook WiFi op school. Dus...PHL, DE Hogeschool met de laptop...flauwe zever. |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Senior Member
|
Citaat:
|
|
|
|
#17 |
|
ninja moderator
|
Dat wel natuurlijk.
Overal trouwens waar ze een onbeveiligd netwerk hebben. Zo is het in het verleden al voorgevallen dat mensen vanop de parking van een ziekenhuis met een simpele hack binnengeraakten op het slecht beveiligde netwerk. En zo was het natuurlijk geen kunst om persoonlijke gegevens van patienten te bekijken. |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Senior Member
|
Citaat:
|
|
|
|
#19 |
|
Junior Member
|
bij ons op school is gewoon iedereen verplicht om een laptop te kopen dus da is eigenlijk t enige wa anders is met de khlim. Natuurlijk is t netwerk wel beveiligd. Nu weet ik wel niet in welke mate want ik ben alles behalve een computerexpert.
Ik had vorig jaar een aantal virusse op mijn laptop en direct erna werd mijn toegang naar het internet van school geblokkeerd dus veronderstel ik dat ze toch enige controle hebbe over het internetverkeer via hun netwerk. Ook p2p programmas krijgen geen toegang tot het netwerk net zoals sites met adult content,... . Sociaal contact wordt er niet minder op hoor want je geraakt toch wel uitgekeke op die laptop hoor alleen heb je sneller iets te doen als ge es geen zin hebt om nr de les te gaan. Da icity gedoe is nog mr een proefproject , er is wel draadloos internet op de grote markt mr vraag me nie hoe da werkt want ik zie t echt nie zitte om daar me mijn laptopke te gaan zitte hoor... nu ga ik mr es door blokke aan mijn consumentpsychologie |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ninja moderator
|
Hmm, ik dacht dat dat in de meeste scholen voor iedereen toegankelijk was.
Nu ja, ik zit op een multimedia-opleiding en ze geven ons graag wat vrijheid om met die dingen te experimenteren. Vandaar waarschijnlijk. Naar het schijnt zou onze studentenserver ook héél gemakkelijk te hacken zijn, vanwege die losse beveiliging. O_o |
|
|
|

Lineaire modus