Ga Terug   2BE forum > 2BE > Algemeen
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 08-06-2005, 14:38   #11
Milo
ninja moderator

Milo's Avatar

Standaard

Hmm, ik ken nog een TEW'er aan het LUC. Doet me eraan denken dat ik er lang niks meer van gehoord heb. ^_^

Communicatie & Multimediadesign (c-md) in de Media en Design Academy in Genk (maakt deel uit van KHLim).
Leuk detail, het gebouw was vroeger het ziekenhuis van Genk. En het zou me niks verbazen als er nog een oude indiaanse begraafplaats onder lag. :D
Milo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-06-2005, 16:48   #12
chopjoy
Junior Member

Standaard

2e jaar bedrijfsbeheer:marketing aan de PHL(provinciale hogeschool limburg: de hogeschool met de laptop zoals als hun slogan is==>it sucks)
Ik begin volgende week met het alom geliefde consumentenpsychologie
btw staat UH niet voor Universiteit Hasselt?
chopjoy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-06-2005, 19:06   #13
Tommik
Senior Member

Standaard

Ja UH staat voor Universiteit Hasselt.
Tommik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-06-2005, 10:03   #14
Blauwe Kikker
Serie@ddict

Blauwe Kikker's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel geplaatst door chopjoy
de hogeschool met de laptop zoals als hun slogan is==>it sucks
kunnen jullie niet van heel tstad draadloos op tinternet zitten leechen?
ooit eens gehoord, mo idd, zo'n allemaal laptop dinges bevordert allesinds niet een sociale sfeer.
Oud 12-06-2005, 11:02   #15
Milo
ninja moderator

Milo's Avatar

Standaard

Hmm, er is inderdaad een recent project voor een draadloos netwerk in heel Hasselt (iCity heet het). Maar ik weet niet hoever dat staat, en ik heb het dus zelf nog niet uitgetest.

Maar een laptop doet echt niet veel fout aan de sociale sfeer hoor (da's nog zo'n discussie). Bij mijn richting op KHLim gebruiken we ook laptops, gewoon omdat het nodig is. En we hebben ook WiFi op school.

Dus...PHL, DE Hogeschool met de laptop...flauwe zever.
Oud 12-06-2005, 12:53   #16
Mr.Black
Senior Member

Mr.Black's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel geplaatst door Blauwe Kikker
kunnen jullie niet van heel tstad draadloos op tinternet zitten leechen?
ooit eens gehoord, mo idd, zo'n allemaal laptop dinges bevordert allesinds niet een sociale sfeer.
Je kan naar het schijnt wel gewoon leechen als je op een bankje voor hun school gaat zitten en een draadloze verbinding op je laptop hebt :D
Oud 12-06-2005, 14:39   #17
Milo
ninja moderator

Milo's Avatar

Standaard

Dat wel natuurlijk.
Overal trouwens waar ze een onbeveiligd netwerk hebben.

Zo is het in het verleden al voorgevallen dat mensen vanop de parking van een ziekenhuis met een simpele hack binnengeraakten op het slecht beveiligde netwerk. En zo was het natuurlijk geen kunst om persoonlijke gegevens van patienten te bekijken.
Oud 13-06-2005, 14:41   #18
Mr.Black
Senior Member

Mr.Black's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel geplaatst door Milo
Dat wel natuurlijk.
Overal trouwens waar ze een onbeveiligd netwerk hebben.
Uiteraard. Maar ik vind het vreemd dat een hogeschool niet meer zorg draagt voor hun netwerk. In het LUC kan je enkel met behulp van je laptop op het internet surfen als je je computer hebt laten registreren.
Oud 13-06-2005, 15:14   #19
chopjoy
Junior Member

Standaard

bij ons op school is gewoon iedereen verplicht om een laptop te kopen dus da is eigenlijk t enige wa anders is met de khlim. Natuurlijk is t netwerk wel beveiligd. Nu weet ik wel niet in welke mate want ik ben alles behalve een computerexpert.
Ik had vorig jaar een aantal virusse op mijn laptop en direct erna werd mijn toegang naar het internet van school geblokkeerd dus veronderstel ik dat ze toch enige controle hebbe over het internetverkeer via hun netwerk. Ook p2p programmas krijgen geen toegang tot het netwerk net zoals sites met adult content,... . Sociaal contact wordt er niet minder op hoor want je geraakt toch wel uitgekeke op die laptop hoor alleen heb je sneller iets te doen als ge es geen zin hebt om nr de les te gaan. Da icity gedoe is nog mr een proefproject , er is wel draadloos internet op de grote markt mr vraag me nie hoe da werkt want ik zie t echt nie zitte om daar me mijn laptopke te gaan zitte hoor... nu ga ik mr es door blokke aan mijn consumentpsychologie
chopjoy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-06-2005, 13:36   #20
Milo
ninja moderator

Milo's Avatar

Standaard

Hmm, ik dacht dat dat in de meeste scholen voor iedereen toegankelijk was.

Nu ja, ik zit op een multimedia-opleiding en ze geven ons graag wat vrijheid om met die dingen te experimenteren. Vandaar waarschijnlijk.
Naar het schijnt zou onze studentenserver ook héél gemakkelijk te hacken zijn, vanwege die losse beveiliging. O_o
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:04.

Forum software: vBulletin, versie 3.6.10
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.