|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
Ik zag dinsdag jongstleden (6 sept) de herhaling van het nieuwe programma 'Trigger Happy'. In die aflevering kon je een sketch bekijken met een oude, schijnbaar hulpbehoevende man die de straat overstak en geholpen werd door een brave ziel. Toen de oude man aan het volgende zebrapad kwam, kon hij opeens weer rechtop lopen en vervolgde hij zijn weg met een gezwinde pas, terwijl hij de helpende man verbaasd achterliet.
Mijn vraag: wat is de titel en uitvoerder van het liedje dat op dat moment gespeeld wordt? Dit is een deel van de tekst, mocht het van pas komen: I've been waiting for an answer I've been waiting for twenty-five years They could stop the bleeding But they could never stop my tears Waiting for a day when ... Wanneer ik de tekst, of enkele sleutelwoorden, invoer in een zoekmachine levert dit niet de gewenste resultaten op (titel of uitvoerder). Ik zou dan ook zeer dankbaar zijn mocht iemand mij deze informatie kunnen geven. Dank bij voorbaat |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
Weet iemand trouwens ook welk liedje (die denk ik niet eens bestaat) er in die disco ijscar werd gespeeld?
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
Zeg het anders: dat ze doorgebroken zijn bij het mainstream publiek.
De plaat waar ze echt mee doorbraken ligt daar enkele jaren voor |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
Aardig wat Deus gehoord gisteren. (Oké, het waren maar twee liedjes, maar ik heb dan ook enkel het einde gezien.)
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
En weet iemand hoe dat mysterieuze nummer heet met die maffiosie (white rabbit, agent nr. 6)?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
Faithless - Drifting Away
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
En zo heb ik nog altijd geen antwoord op de post waarmee dit topic is gestart...
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
Was dit de eerste of tweede aflevering?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
romance, can you dance?
|
weet iemand wie de artiest & wat de titel is van het liedje dat overdreven hard uit de stereo komt die vanvoor op de fiets hangt waarmee tom waes door het park fietst voorbij mensen?
|
|
|
|
Warning: include(/www/site/kanaaltwee/php/includes/bottom.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /global.php(360) : eval()'d code on line 6
Warning: include() [function.include]: Failed opening '/www/site/kanaaltwee/php/includes/bottom.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /global.php(360) : eval()'d code on line 6

Lineaire modus